Cinderella of yours
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Cinderella ?
Tuesday 23 July 2013 ✿ 01:44 ✿ 0 Royal Person (s)
Hey Dude ^^ So long not talk aa *cakap ala Mek cina maaa .
Haha . Saje jea tu. Takde hasrat nak MengANJIM punn . Wkaka .
e'eh ? Mek-mek cina terasa ke ? Alalala . Soli maaa , Wa tada mau ngutuk2 lo aa .


Ehhhhhhh . Dah lari 100 meter drpde tajuk yang Ain nak kongsikan ni --''

SoNice n Sokey la :) Dah terang-benderang nampak Title kat atas sane tu an ? ada orang tak nampak ke? dun wori k , nanti Ain bawakan CerminMata yang powernya 1000 ke atas, Konpem boleh nampak punyaa!
#Bab-bab 'mengarut2' ni sentiasa top1 -.-

korang mesti Pelik Bin Ajaib kan kenapa Ain letak Title macam tu *buat muka pelik sikittt o_0
Haha . ukey ukey , Ain akan Story kan kepada antum-antum semua ya ? Ngeee~
Awak-awak yang comel , manis , Cute dan Gojes nampak tak perubahan yang AMAT ketara pada blog Ain ni ? ''background blog Ain dah berubah''  . yup! jawapan anda tepat dan pantas . Tahniah Diucapkan ;p 

Nak tahu kenapa Ain pilih background yang bertemakan Cinderella ni ? Selain daripada Background ni chumell n Awesome , sebenarnya . . . Saya Isteri Dia .*HAHA . JOKING k JOKING .
Sebenarnya .... Ain terasa hidup Cinderella ni Hebat sangat . Ain nak jadi macam Cinderella :')

Ain tahu la . Korang semua mesti fikir yang Ain ni mengada-ngada pulak kan ? yela , mane tak nye .
Muka Ain ni da la 'Out Of Service' , pastu beria-ria pulak nak dapatkan Prince Charming yang Hensem lagi Bergaya. Tak Mungkin Sangad! Tapi , Ain bukan nak yang tu , Ain nak kesabaran yang dimiliki oleh Cinderella . Korang semua kan dah tahu kisah Cinderella an ? Ain nak jadi setabah Cinderella untuk mengharungi segala dugaan dan cabaran yang Ain pendamkan sekarang ni . Sebab apa Ain nak macam tu? Sebab Ain tahu yang Allah akan berikan Nikmat Bahagia suatu hari nanti . Seperti kisah Cinderella , dia selalu dibuli dan harungi banyak rintangan , akhirnya dia bahagia sampai bila-bila dengan seseorang yang disayanginya.

Ain tahu yang setiap dugaan akan diakhiri dengan kebahagian . Allah sangat sayangkan kita, sebab tu Allah nak uji kita untuk tengok tahap kesabaran kita. Sebab apa Allah uji ? Sebab Allah nak bagi Nikmat Kebahagian yang sebenar untuk kita . So, jangan sesekali kita mengatakan yang Allah ni terlalu Zalim kepada kita. Allah uji kita setakat tahap kita je. Tak lebih dari tu :') Allah masih sayangkan kita dan kita haruslah selalu doa dan beribadah kepadanya . InsyaAllah , suatu hari nanti , Anda semua akan rasa juga Nikmat Kebahagian. 


''Patience is Bitter , but Its Fruits is Sweet''




Dashboard Follow

Little Disclaimer;



I still hope that the prince will find me. Put my feet into the glass slipper. Kiss me gently. Lead me to the castle. And I still hope that the prince is you. Because I still your Cinderella. And I will waiting as long as I can.
Underline Strike Bold Italic
blockquote

You're My SuperMan :)


Tell me your dream;


Thank u;
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
Most Image by WeHeartIt